14 611 72 72 migdal.sklep@gmail.com

Stag QMAX

Podtytuł z większą ilością informacji

STAG QMAX PLUS, zaprojektowany z myślą o współpracy z silnikami o dużych pojemnościach i mocy, gwarantujący utrzymanie osiągów auta. Daje możliwość wyboru sposobu autoadaptacji. Dedykowany do automotive – procesor zaprojektowany
i wyprodukowany tylko do użytku w samochodach, o doskonałych cechach użytkowych. Najdłuższa gwarancja z rodziny produktów STAG, potwierdzająca doskonałość sterownika. Autoadaptacja OBD zapewnia wtrysk gazu precyzyjnie dobierany do warunków pracy i obciążenia silnika. Na skład mieszanki wpływa nie tylko informacja o czasie wtrysku benzyny, lecz także jest ona modyfikowana według bieżących korekcji sterownika benzynowego. Automatyczny kasownik błędów OBD umożliwia samoczynne usuwanie wybranych usterek OBD, bez konieczności podłączania urządzeń zewnętrznych.

Zalety QMAX PLUS:

  • autoadaptacja OBD,
  • nowatorska autoadaptacja ISA3,
  • obsługa interfejsów CAN oraz K-LINE zgodne z OBD2/EOBD,
  • rozbudowana opcja czytnika OBD z autokasownikiem błędów,
  • nakładanie paliw w momencie przełączenia,
  • wbudowany emulator poziomu paliwa,
  • wbudowany emulator ciśnienia paliwa,
  • pełna obsługa 2 banków,
  • szczelne złącze proste 90 pin.

   Dedykowany do automotive Procesor zaprojektowany i wyprodukowany tylko do użytku w samochodach, o doskonałych cechach użytkowych.

Innowacyjny system autoadaptacji ISA3 to nowatorskie podejście do autoadaptacji, która dokonywana jest po rzeczywistych czasach wtrysku benzyny z wykorzystaniem niektórych parametrów OBD.
ISA3 to:

1.dedykowana mapa korekcji niezależna od korekcji obrotów względem czasów wtrysku,

  1. precyzyjne zbieranie wzorcowej mapy czasów wtrysku benzyny, z uwzględnieniem temperatury silnika,
  2. rozpoznawanie trybów  zamkniętej i otwartej pętli w rzeczywistym czasie,
  3. podgląd  sygnału sondy lambda z OBD samochodu.

Autoadaptacja OBD zapewnia wtrysk gazu precyzyjnie dobierany do warunków pracy i obciążenia silnika. Na skład mieszanki wpływa nie tylko informacja o czasie wtrysku benzyny, lecz także jest ona modyfikowana według bieżących korekcji sterownika benzynowego.

Automatyczny kasownik błędów OBD umożliwia samoczynne usuwanie wybranych usterek OBD, bez konieczności podłączania urządzeń zewnętrznych.

Wbudowany emulator ciśnienia paliwa   

CENA:

6cyl od 3000zł

8cyl od 4000zł

STAG-300 QMAX BASIC to nowy, ekonomiczny sterownik Q-generacji. Stworzony specjalnie do silników 1-8 cylindrowych z pośrednim wtryskiem paliwa. Cechuje go zaawansowanie techniczne, wyróżniające rodzinę sterowników Q-generacji, połączone z ekonomicznym pakietem wbudowanych funkcji.

Cechy QMAX BASIC

  • wyposażony w system autoadaptacji ISA3
  • wspierany przez program AcSTAG
  • wsparcie przez aplikacje mobilne StagMobile i GasComputer
  • prosty i szybki w montażu
  • kompatybilny z platformą STAG 300 ISA2
  • konkurencyjna cena

Dedykowany do automotive

Procesor zaprojektowany i wyprodukowany tylko do użytku w samochodach, o doskonałych cechach użytkowych.

Innowacyjny system autoadaptacji ISA3 to nowatorskie podejście do autoadaptacji, która dokonywana jest po rzeczywistych czasach wtrysku benzyny. ISA3 to:

  • dedykowana mapa korekcji niezależna od korekcji obrotów względem czasów wtrysku,
  • precyzyjne zbieranie wzorcowej mapy czasów wtrysku benzyny, z uwzględnieniem temperatury silnika,
  • rozpoznawanie trybów zamkniętej i otwartej pętli w rzeczywistym czasie.

 Bezpieczeństwo na długie lata
Najdłuższa gwarancja z rodziny produktów STAG, potwierdzająca doskonałość sterownika.

Cena:

Silnik 6cyl od 2800zł

Silnik 8cyl od 4000zł

Sterowniki przeznaczone są  do  pojazdów z 4-cylindrowymi silnikamiz pośrednim wtryskiem paliwa.

Q-generation to najnowsza grupa sterowników stworzona przez najbardziej doświadczonych konstruktorów marki STAG. Wszystkie sterowniki łączy ta sama funkcjonalność, a różni sposób montażu i mocy silnika, do których są dedykowane.

Zalety QBOX PLUS/QNEXT PLUS:

  • autoadaptacja OBD,
  • nowatorska autoadaptacja ISA3,
  • obsługa interfejsów CAN oraz K-LINE zgodne z OBD2/EOBD,
  • rozbudowana opcja czytnika OBD z autokasownikiem błędów,
  • nakładanie paliw w momencie przełączenia,
  • złącze kątowe (QBOX PLUS) lub złącze proste (QNEXT PLUS).

 Dedykowany do automotive Procesor zaprojektowany i wyprodukowany tylko do użytku w samochodach, o doskonałych cechach użytkowych.

Innowacyjny system autoadaptacji ISA3 to nowatorskie podejście do autoadaptacji, która dokonywana jest po rzeczywistych czasach wtrysku benzyny z wykorzystaniem niektórych parametrów OBD. ISA3 to:

  • dedykowana mapa korekcji niezależna od korekcji obrotów względem czasów wtrysku,
  • precyzyjne zbieranie wzorcowej mapy czasów wtrysku benzyny, z uwzględnieniem temperatury silnika,
  • rozpoznawanie trybów  zamkniętej i otwartej pętli w rzeczywistym czasie,
  • podgląd  sygnału sondy lambda z OBD samochodu.

 Autoadaptacja OBD zapewnia wtrysk gazu precyzyjnie dobierany do warunków pracy i obciążenia silnika. Na skład mieszanki wpływa nie tylko informacja o czasie wtrysku benzyny, lecz także jest ona modyfikowana według bieżących korekcji sterownika benzynowego.

Automatyczny kasownik błędów OBD umożliwia samoczynne usuwanie wybranych usterek OBD, bez konieczności podłączania urządzeń zewnętrznych.

Wbudowany emulator poziomu paliwa

4cyl Cena od 2700zł

System sekwencyjnego wtrysku gazu STAG-4 Q-BOX BASIC jest pierwszym z rodziny nowej generacji sterowników produkowanych przez AC S.A. Przeznaczony jest do pojazdów z 4-cylindrowym silnikiem z pośrednim wtryskiem benzyny.
Konstrukcja urządzenia oparta jest na nowoczesnym, wysoce wydajnym 32-bitowym mikroprocesorze, umożliwiającym bardzo precyzyjne sterowanie dawką gazu, szybką reakcję na zmieniające się warunki pracy silnika i pomiar czasów wtrysku benzyny.
Platforma sprzętowa wyposażona została w wiele przydatnych funkcji m.in. możliwość zmiany sekwencji wtrysku, obsługę bezprzewodowego  interfejsu bluetooth i możliwość odczytu obrotów na podstawie sygnałów z wtrysku benzyny.
Konstrukcja urządzenie umożliwia dodawanie nowych funkcjonalności a tym samym dalszą rozbudowę rodziny sterowników Q-BOX.

STAG-4 Q-BOX BASIC produkowany jest w oparciu o najnowszą technologię i na bazie najwyższej jakości komponentów testowanych w laboratoriach Centrum Badawczo-Rozwojowego AC SA zgodnie z normami Automotive. Idealnie dobrane podzespoły i innowacyjny 32-bitowy procesor sygnałów sterujący układem wtrysku gazu gwarantują precyzyjne i błyskawiczne dawkowanie paliwa i zapewniają jeszcze oszczędniejszą jazdę na zasilaniu gazowym.
STAG-4 Q-BOX BASIC to optymalne rozwiązanie dla współczesnych silników zapewniające ich trwałość, bezawaryjną eksploatację, bezpieczeństwo i komfort użytkowania.

Zalety sterownika:

  • lekka, kompaktowa obudowa ze złączem prostym przyspieszająca proces montażu w komorze silnika,
  • usytuowanie gniazda do podłączenia wiązki elektrycznej w pozycji umożliwiającej montaż w dowolnej płaszczyźnie,
  • platforma sprzętowa oparta o 32-bitowy mikroprocesor dedykowany do rozwiązań samochodowych (Automotive),
  • szeroki zakres temperatury pracy (-40°C, + 125°C),
  • rozwiązanie sprzętowe wzmacniające bezpieczeństwo danych i dające możliwość ciągłego rozwoju sterownika,
  • obsługa bezprzewodowego interfejsu bluetooth,
  • wyposażenie w testy elementów wykonawczych,
  • odczyt obrotów na podstawie sygnałów z wtryskiwaczy benzyny,
  • możliwość zmiany sekwencji wtrysku,
  • obsługa błędów – rejestrowanie ramek zamrożonych,
  • współpraca z przełącznikami LED-300, LED-300/400 oraz LED-300/401,
  • komponenty wykonane z najwyższej jakości materiałów testowane w laboratorium zgodnie z normami Automotive.

Cechy sterownika:

TRWAŁOŚĆ OBUDOWY Zgodnie z założeniami obudowa sterownika została zaprojektowana jako cienkościenna ze względu na wymagany niewielki ciężar urządzenia. Materiały dobrane na elementy obudowy zapewniają optymalną odporność na uderzenia przy zachowaniu niewielkiego ciężaru. Zarówno materiały, jaki i kształt obudowy zapewniają zachowanie optymalnych właściwości użytkowych sterownika pod kątem obciążeń termicznych występujących w komorze silnika.  Na pozór delikatna obudowa chroni moduł elektroniki przed działaniem wilgoci oraz obciążeniami udarowymi w zakresie temperatur -20°C – 120°C. W normalnych warunkach pracy obudowa nie jest narażona na permanentne wgniatanie, a jedynie na drgania pochodzące z układu napędowego pojazdu oraz na losowe uderzenia żwiru (piasku, kamieni) z jezdni.

TRWAŁOŚĆ / ODPORNOŚĆ NA ZARYSOWANIA
W normalnych warunkach pracy obudowa sterownika nie jest narażona na permanentne zarysowania długopisem lub ostrym narzędziem. Wszelkie zamierzone zarysowania zmniejszają walory estetyczne, jednak nie zmniejszają właściwości użytkowych obudowy. Zarysowana pokrywa obudowy z tworzywa sztucznego lub podstawa obudowy ze stali nierdzewnej zachowują odporność korozyjną.

SZCZELNOŚĆ
Obudowa sterownika została zaprojektowana w sposób zapewniający szczelność urządzenia zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów i regulaminu EKG ONZ. Obudowa posiada klasę szczelności IP54 (tzw. bryzgoszczelność), którą uzyskuje po polaczeniu z wiązką przewodów za pomocą złącza. Obudowa urządzenia pozostaje szczelna jedynie w połączeniu z wiązką (w normalnych warunkach pracy sterownik jest permanentnie  połączony z wiązką). Łukowate wygięcie obudowy jest zabiegiem celowym mającym na celu kompensację odkształceń elementów obudowy w zmiennych warunkach termicznych w komorze silnika pojazdu  (rozszerzalność cieplna materiałów obudowy).

ESTETYKA
Wysokiej jakości materiały, unikalny i innowacyjny kształt obudowy oraz jakość wykonania pozwalają zachować wysokie walory estetyczne urządzenia. Pokrywa obudowy wykonana z nowoczesnego tworzywa sztucznego wysokiej jakości o zwiększonej udarności oraz wytrzymałości w szerokim zakresie temperatur. Podstawa obudowy ze stali nierdzewnej szczotkowanej podkreśla unikalny charakter obudowy.

CENA: 4cyl od 2400zł

GoFast to wszechstronny sterownik przeznaczony do montażu w większości samochodów (sekwencja, pół-sekwencja,”full group”). Urządzenie zostało zaprojektowane z myślą o jak największym uproszczeniu całej instalacji i znaczącym skróceniu czasu potrzebnego na montaż wraz z kalibracją systemu.  Stworzony sterownik oparty jest na 32 bitowym procesorze i komponentach automotive, dzięki czemu zyskał nowoczesną budowę i niezawodność użytkowania.
Zalety GoFast:

  • szybki montaż dzięki ograniczeniu do minimum ilości przewodów,
  • prosty i przejrzysty program do kalibracji – tylko dwa panele,
  • procesor ma możliwość rozbudowy o nowe funkcje programowe,
  • możliwość uruchomienia aplikacji bez sterownika w trybie demo,
  • nieduża – kompaktowa obudowa odporna na zjawiska atmosferyczne,
  • centralka posiada wbudowany buzzer, zaś do podłączenia zastosowano tylko 3 przewody.

 Prosty montaż Sterownik jest przyjazny montażyście, zminimalizowana ilość przewodów niezbędnych do podłączenia sterownika  przyczynia się do skrócenia czasu montażu.

  • brak podłączenia przewodu do czytania obrotów,  sterownik wylicza je na podstawie czasów wtrysku
  • w większości przypadków nie ma konieczności podłączenia sygnału stacyjki,
  • centralka z wbudowanym buzerem i podłączenie ograniczone tylko do 3 przewodów,
  • wskaźnik poziomu gazu WPG(H) zasilany jest bezpośrednio z elektrozaworu umieszczonego na butli.

Łatwa kalibracja:

  • wszystkie funkcje znajdują się  na dwóch panelach – nie ma potrzeby przełączania się między zakładkami,
  • wbudowany tryb standard i expert. Tryb standard zawiera minimum funkcji niezbędnych do ustawienia samochodu. Jednak w każdej chwili można poprzez naciśnięcie przycisku przejść do trybu expert gdzie znajdują się rozbudowane funkcje sterownika,
  • sterownik po odłączeniu przewodu komunikacyjnego z PC sam dokonuje wznowienia transmisji.
  • obsługa sterownika przez Bluetooth Next.

Funkcjonalność:    

  • platforma sprzętowa oparta na szybkim procesorze 32 bitowym,
  • bezawaryjność-  zastosowane komponenty automotive ,
  • możliwość rozbudowy oprogramowania o nowe funkcje,
  • możliwość uruchomienia aplikacji bez sterownika w trybie demo.

Możliwości programowe:

  • podgląd parametrów pracy na oscyloskopie,
  • mapa czasów wtrysku benzyny 2D,
  • paliwo LPG/ CNG,
  • filtr sygnałów obrotów silnika,
  • praca z różnymi typami sterowania wtryskiem (standard, podwajanie),
  • ustawienie maksymalnego obciążenia silnika na gazie,
  • typ silnika standard i turbo,
  • zubożanie Mazda ™,
  • próg odcinania dotrysków,
  • wbudowane korekcje temperatury i ciśnienia gazu,
  • podgrzewanie wtryskiwaczy gazowych,
  • mapa korekcji od temperatury gazu,
  • obniżanie ciśnienia reduktora przy cut-off (opróżnianie),
  • ustawienie dopuszczalnej liczby uruchomień awaryjnych,
  • sygnalizacja dźwiękowa informująca o uruchomieniu w trybie awaryjnym,
  • ciepły start (start&stop),
  • automatyczne ustawienie wskazania poziomu gazu,
  • opcja „zubożanie na zimnym silniku” – ograniczenie maksymalnego czasu wtrysku na zimnym silniku (VAG),
  • wykrywanie błędu czujnika ciśnienia gazu,
  • autokalibracja – opcja „wszystkie jednocześnie”,
  • automatyczne dopasowanie mnożnika,
  • inteligentna obsługa dotrysków – ta funkcja eliminuje potrzebę funkcji „zubożanie mazda”,
  • odczyt obrotów na podstawie impulsów wtrysku benzyny,
  • detekcja braku i przeciążenia elektrozaworu,
  • test elementów wykonawczych: wtryskiwacze, elektrozawór, buzer,
  • opcje zmiany sekwencji wtrysku,
  • korekcja przepływu wtryskiwaczy,
  • korekcja czasu otwarcia-zamknięcia wtryskiwaczy,
  • sygnał „plusa po zapłonie” odczytywany jest z wtryskiwaczy benzynowych,
  • informacje o samochodzie i instalacji gazowej,
  • przypomnienie o przeglądzie instalacji gazowej.

Cena: 4cyl od 2200zł