14 611 72 72 migdal.sklep@gmail.com

Landi

Instalacje wchodzące w skład grupy Landi Renzo

LOVATO SMART LPG

SMART to nowy, funkcjonalny, wydajny i oszczędny wielopunktowy system wtrysku sekwencyjnego. Sterownik dający możliwość łatwiejszej instalacji i obniżenia kosztów jest w stanie przetworzyć w bardzo zaawansowany sposób sygnały z systemu benzynowego, powodując iż sygnał MAP jest już nie potrzebny. Wprowadzona nowa listwa wtryskowa może być zastosowana w wersji z 4 wtryskiwaczami jak i również w wersji 2+2 dla siłowników BOXER oraz innych specyficznych silników. Ponadto, na listwie zabudowany został czujnik temperatury i ciśnienia gazu.

Sterownik zarządzający systemem zasilania gazowego LOVATO SMART, jest niewielkich gabarytów ułatwiających montaż. Strategia kontroli elektronicznej jest zarejestrowana na mapie sterowania wtryskiwaczami gazu, która zawiera także wartości obrotów silnika i czasów wtrysku benzyny. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu są częścią składową systemu i wysyłają sygnały skierowane do komputera, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej – zainstalowany przed reduktorem  dostarcza sygnał wykorzystywany do określenia momentu przejścia z benzyny na gaz po uruchomieniu pojazdu. Przejście w tryb pracy na gazie uzależnione jest również od czasu jaki minął od uruchomienia pojazdu i od prędkości obrotowej silnika. Sterownik posiada ponadto funkcje diagnostyczne oraz funkcje automatycznego powrotu na benzynę w przypadku awarii, bądź wypalenia gazu w zbiorniku.

Wtryskiwacze JP cechują się dużą funkcjonalnością. Można je rozłączać i łączyć w grupy tworząc listwę wtryskową. Małe gabaryty dają możliwość łatwiejszego i precyzyjniejszego montażu . Dla użytkownika z pewnością zostaną docenione za cichą pracę i wysoką trwałość.

Silnik 4cyl od 2500zł

LOVATO EASY FAST C-OBD Sterownik  zarządzający systemem zasilania gazowego, wyposażony  jest w diagnostykę OBD. Strategia kontroli elektronicznej jest zarejestrowana na mapie sterowania wtryskiwaczami gazu, która zawiera także wartości obrotów silnika i czasów wtrysku benzyny. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu są częścią składową systemu i wysyłają sygnały skierowane do komputera, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania pojazdu. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej – zainstalowany przed reduktorem  dostarcza sygnał wykorzystywany do określenia momentu przejścia z benzyny na gaz po uruchomieniu pojazdu. Przejście w tryb pracy na gazie uzależnione jest również od czasu jaki minął od uruchomienia pojazdu i od prędkości obrotowej silnika. Sterownik posiada ponadto funkcje diagnostyczne oraz funkcje automatycznego powrotu na benzynę w przypadku awarii, bądź wypalenia gazu w zbiorniku.

Wtryskiwacze KP cechują się dużą funkcjonalnością. Można je rozłączać i łączyć w grupy tworząc listwę wtryskową. Małe gabaryty dają możliwość łatwiejszego i precyzyjniejszego montażu. Dla użytkownika z pewnością zostaną docenione za cichą pracę i wysoką trwałość.

Silnik 4cyl od 2900zł

Silnik 6cyl od 4200zł

Silnik 8cyl od 5600zł

Silnik 8cyl od 5600zł

LANDIRENZO EVO LPG

Wielopunktowy system wtrysku sekwencyjnego LANDIRENZO EVO, należy do najnowocześniejszych dostępnych na rynku, systemów zasilania gazem LPG w fazie lotnej. Komputer ECU, określając aktualny czas wtrysku gazu, opiera się na przejętych podczas zasilania gazem, czasach wtrysku benzyny. Oznacza to, że kontrola nad silnikiem leży w gestii komputera wtrysku benzyny, a sterownik instalacji gazowej przetwarza polecenia wygenerowane dla wtryskiwaczy benzynowych na odpowiednie polecenia dla wtryskiwaczy gazu.

LANDIRENZO OMEGAS może korzystać z różnego typu wtryskiwaczy w zależności od późniejszego zastosowania oraz cech silnika, w którym system ten jest instalowany.

LANDIRENZO OMEGAS w minimalnym stopniu narusza oryginalny system zasilania na benzynę i jest w stanie zintegrować się w sposób wydajny z głównymi funkcjami (kontrola stężenia mieszanki, cut off, EGR, odcięcie paliwa przy zadanych obrotach , itd) jak też z dodatkowymi (kontrola sprzęgła klimatyzatora, nadciśnienie wspomagania kierownicy, obciążenia elektryczne, itd) tego systemu.

Przejście z czasu wtrysku benzyny na czas wtrysku gazu jest realizowane w oparciu o szereg parametrów, które oprócz czasów wtrysku benzyny, są pozyskiwane przez komputer ECU(sterownik) gazu, takich jak: ciśnienie gazu na listwie, temperatura gazu, temperatura cieczy chłodzącej w silniku i obroty silnika .

Silnik 4cyl od 320zł

LANDIRENZO OMEGAS OBD

Gaz LPG, w stanie ciekłym , wypływa ze zbiornika przez wielozawór ( który połączony z wlewem służy także do tankowania LPG ) i skierowany zostaje do komory silnika przez przewód, na którym umieszczony jest elektrozawór LPG, umożliwiający przepływ gazu tylko przy pracującym silniku i przełączniku ustawionym w pozycji “GAZ”. W Komorze silnika znajduje się reduktor, gdzie następuje redukcja ciśnienia gazu LPG oraz zmiana stanu skupienia z ciekłego w gazowy.

Wielopunktowy system wtrysku sekwencyjnego LANDIRENZO OMEGAS, należy do najnowocześniejszych dostępnych na rynku, systemów zasilania gazem LPG w fazie lotnej. Komputer ECU (sterownik), określając aktualny czas wtrysku gazu, opiera się na przejętych podczas zasilania gazem, czasach wtrysku benzyny. Oznacza to, że kontrola nad silnikiem leży w gestii komputera wtrysku benzyny (sterownika) a sterownik instalacji gazowej przetwarza polecenia wygenerowane dla wtryskiwaczy benzynowych na odpowiednie polecenia dla wtryskiwaczy gazu.

Aby zachować idealną zgodność z systemem benzynowym, komputer ECU(sterownik) systemu gazowego, uruchamia wtrysk gazu na tym samym cylindrze z którego został pobrany czas wtrysku benzyny. Krótko mówiąc możemy stwierdzić, że komputer gazu oblicza jaką ilość energii, która powinna być wyzwolona za pośrednictwem benzyny, zamienić na odpowiednią ilość energii, wygenerowaną przez gaz.

LANDIRENZO OMEGAS w minimalnym stopniu narusza oryginalny system zasilania na benzynę i jest w stanie zintegrować się w sposób wydajny z głównymi funkcjami (kontrola stężenia mieszanki, cut off, EGR, odcięcie paliwa przy zadanych obrotach , itd) jak też z dodatkowymi (kontrola sprzęgła klimatyzatora, nadciśnienie wspomagania kierownicy, obciążenia elektryczne, itd) tego systemu.

Przeliczenie czasu wtrysku benzyny na czas wtrysku gazu jest realizowane w oparciu o szereg parametrów, które oprócz czasów wtrysku benzyny, są pozyskiwane przez komputer ECU(sterownik) gazu, takich jak: ciśnienie gazu na listwie, temperatura gazu, temperatura cieczy chłodzącej w silniku i obroty silnika .

Ceny:

Silnik 4cyl od 3200zł

Silnik 6cyl od 4600zł

Silnik 8cyl od 5400zł